Trainingen & Workshops

Trainingen

Investering: Drie uur van je tijd!

Je leert hoe je een goede post moet maken, en hoe je je profiel zo aantrekkelijk mogelijk maakt. We gaan ook dieper in op de materie van social selling in en je weet aan het einde hoe je jouw doelgroep kunt beïnvloeden.

 

 

 

 

 

 

 

i

Workshops

Voor grotere groepen zijn masterclasses, workshops en presentaties een ideale manier om medewerkers in beweging te krijgen en kennis te vergroten.

Consultancy & Ad-Interim

Soms wil je tijdelijk of voor een aantal uren iemand ‘erbij’ hebben. Gewoonweg omdat je geen tijd (of geen zin) hebt om dagelijks met LinkedIn bezig te zijn. Of je wilt in het begin meer begeleiding of omdat er tijdelijk iemand vervangen moet worden. 

Trainingen

Groepstraining voor 3 personen.

Voor iedere extra persoon geldt een meerprijs van € 55,00 met een maximum van 10 personen.

Workshops, Masterclasses & Presentaties 

Bij een masterclass worden een of twee onderwerpen van de training uitgediept en verteld in ca. 1 uur.

Een workshop is een verkorte versie van de training en duurt maximaal 1,5 uur.

Bij een presentatie wordt meer gebruik gemaakt van storytelling en worden op luchtige wijze diverse onderwerpen behandeld en uitgelegd.

€ n.t.b

Consultancy & Ad-Interim

Tijdelijk of voor een aantal uren iemand ‘erbij’ hebben? Of meer begeleiding nodig? Neem snel contact op om de mogelijkheden te bespreken.

€ n.t.b

Trainingen voor jou en/of je medewerkers

Wil jij je zakelijke doelstellingen realiseren, dan is effectief zichtbaar zijn op LinkedIn een must. Jouw succes is mede afhankelijk van het aantal personen dat de weg weet te vinden naar jouw profiel en website. Om dat snel en beter voor elkaar te krijgen is kennis van LinkedIn onontbeerlijk.

Alle trainingen worden aangepast op jouw niveau en interesse en zijn dus geschikt voor iedereen.

Tegenwoordig heeft iedereen een LinkedIn profiel. Het gaat om je carrière, je toekomst en je welbevinden. En omdat alle trainingen aangepast worden aan het niveau van de deelnemer(s), weet je zeker dat jij het maximale eruit haalt!

Aangepast aan jouw hulpvraag komen de volgende onderwerpen aan bod:

Waarom LinkedIn

Profieloptimalisatie

Wat is Social Selling

Toepassen van Social Selling

Hoe werkt LinkedIn

Hoe werken algoritmes

Hoe (en waarom) vergroot je je netwerk

Posten – Do’s & Dont’s

Hoe creëer je meer zichtbaarheid

Hoe bereik je je doelgroep - Tricks

Content – wat en wanneer

Contentkalender

Sales Navigator – hoe werkt het

Target – hoe maak je goede queries

Processen automatiseren

Sales Funnel

Story telling

Employee Advocacy

Van connectie naar klant

Wat zijn jouw (product) toegevoegde waarden

Aan het einde van de training heb je altijd het volgende bereikt:

Zeer deskundig LinkedIn profiel.

Je kunt direct aan de slag.

Je vergroot je carrièrekansen extern én intern.

Je weet wie je doelgroep is en hoe je daarmee in contact kunt komen.

Je weet welke content leads (en afspraken) oplevert.

Je kunt heel gericht zoeken en benaderen.

Je hebt weer een hoop bijgeleerd!

Je hebt meer inzicht in de werking van Sales en Marketing.

“Als je stopt met verkopen, ga je meer verkopen.”