12 points Performance Management

​

ONDERSCHEIDEND VERMOGEN

12 points Performance Management

​

ONDERSCHEIDEND VERMOGEN

Identiteit vs Imago

Om goed te begrijpen hoe je gezien wordt, moet je eerst weten hoe je gezien wílt worden. Oftewel; klopt je imago bij je identiteit?

​

In de huidige marketing strategieën is het hebben van een duidelijke identiteit belangrijker dan ooit. Niet je producten, niet je diensten, maar datgene wat je uitstraalt en bent is onderscheidend!

​

Missie & Visie

De missie geeft weer wat je met jouw bedrijf wil bereiken in de markt waarin jij je begeeft (toekomstbeeld). De visie is een krachtige boodschap waar de organisatie voor staat.

​

DNA

De term DNA wordt veel gebruikt om de kernwaarden van je bedrijf te bepalen. En die kernwaarden geven je identiteit weer. Belangrijk is om niet te algemene kernwaarden te gebruiken. Woorden als ‘deskundig’ en ‘betrouwbaar’ zeggen bijvoorbeeld niet zoveel als ze niet uitgelegd worden.

​

WHY?

De TED Talk van Simon Sinek heeft de wereld wakker geschud. Vertel niet wát je doet maar wáárom je het doet.

Hoe is de eerste indruk van jouw bedrijf?

COMPANY IMPRESSION SCAN

Voor € 1.750 is je bedrijf klaar voor de volgende stap!

​

  • Voorgesprek met bepalen van de meetlat (identiteit)
  • Strategiebepaling
  • Uitgebreide persoonlijke ‘inspectie’ ter plaatse
  • Controle op afstand
  • Compleet verslag
  • Advies op maat
  • Praktische instructies voor uitvoerenden